Wiemy jak ważna jest dla Ciebie jakość i pewność produktu, który masz otrzymać. Wszyscy przerabialiśmy scenariusz, w którym firma kręciła nosem na otrzymany wniosek gwarancyjny. W PAK.IN doceniamy naszą pracę i umiejętności, ale przede wszystkim doceniamy Twoje zainteresowanie naszym produktem, dlatego każdy z nich objęty jest 3-letnim okresem gwarancji, na który składa się jego naprawa lub wymiana.
ZASADY GWARANCJI:
Każdy produkt zakupiony na sklepie internetowym PAK.IN możesz reklamować w ciągu 3 lat od daty zakupu.
Jak reklamować mój plecak?
- Skorzystaj z serwisu szybkiezwroty.pl i wygeneruj kartkę do paczkomatu na nasz koszt.
- Spakuj plecak, naklej etykietę i umieść przesyłkę w paczkomacie.
- Nie zapomnij dodać do środka kartki z danymi do odesłania plecaka, najlepiej także do paczkomatu. Twój mail, numer telefonu oraz kod paczkomatu najbliżej Ciebie. Lista paczkomatów tutaj:
https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
Resztą zajmiemy się my. Naprawimy lub wymienimy Twój plecak na nowy, jeśli nie będzie już nadawał się do naprawy. Gotowy plecak odeślemy na dane z przesyłki.
NAPRAWA POGWARANCYJNA:
Chcesz naprawić plecak, który już nie jest na gwarancji?
Naprawimy każdy produkt, który powstał w naszej pracowni.
Serwis naprawczy plecaka : 59 zł
Serwis naprawczy nerki/saszetki: 29 zł
- Skorzystaj z serwisu szybkiezwroty.pl i wygeneruj kartkę do paczkomatu na nasz koszt.
- Spakuj plecak, naklej etykietę i umieść przesyłkę w paczkomacie.
- Nie zapomnij dodać do środka kartki z danymi do odesłania plecaka, najlepiej także do paczkomatu. Twój mail, numer telefonu oraz kod paczkomatu najbliżej Ciebie. Lista paczkomatów tutaj:
https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
Zespół PAK.IN